Joka päivä jännityksellä olen mennyt postilaatikolle ja tänään odotus palkittiin: ensimmäinen paketti Salaiselta AskarteluYstävältä saapui! Ja tällaiselta sisältö näytti.

527761.jpg

Pari arkkia 3D-kuvia, "scary fairies". Hihii, ensin luulin, että se oli leikkimielellä laitettu, kun tykkään keijuista. ;) Mutta SAY:ni olikin huomannut pähkäilyni siitä, kuinka vaikeaa pojille on tehdä kortteja ja löytää kuvia. Hän siis vinkkasi minulle tuollaisista manga-kuvista, joista kuulemma nuoret pojat tykkää. Kiitos hyvästä vinkistä SAY, olivat minulle aivan uusi tuttavuus, meillä kun eletään Puuha Peten, Ti-Ti Nallen, Tomi Traktorin ja Nalle Puhin maailmoissa, niin on ihan outoja tuollaiset mangat!

Lisäksi sain atc-korttipohjia, joka sekin oli aivan mahtava juttu, sillä olen usein miettinyt, että pitäisi niitäkin kokeilla tehdä. En ole tajunnutkaan, että ne on niiin pieniä! Ensi viikolla aion tehdä ensimmäiset atc-korttini! Voiko niitä siis tehdä silleen ihan itse keksimällä aiheella ja sitten kysellä josko joku haluaa vaihtaa, vai pitääkö ensin "ilmoittautua" johonkin vaihtoon? *tyhmä ja nolo*

Paketista löytyi myös kivoja pikkutarroja ja kuvioita, perhosnauhaa ja sitten semmosia raaputusjuttuja (joo se niitten nimi varmaan on ;) )

SAY:ni antoi myös kivan linkkivinkin www.graphicgarden.com josta löytyy mm. tulostettavia kirjekuoria, tageja ja kirjepapereita. Edessä vasemmalla on sieltä tulostettu kirjekuori. En ole vielä kerennyt käydä sivustoon tutustumassa, mutta käyn katsomassa, kunhan olen saanut nämä päivitykset tehtyä.

KIITOS ihanasta paketista ja kirjeestä SAY! Juuri tällaista minä tältä SAY-hommalta odotinkin: uusia ideoita, vinkkejä, materiaaleja ja oppeja! Kiitos!