Sari haastoi minut meemiin, joka kuuluu näin:

Meemi: Mistä bloginimesi on peräisin?
Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä.
Mistä ne ovat peräisin?
Mikä on niiden tarina?
Mikä on sinun tarinasi? Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi?Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja haasta kolme muuta tekemään samoin.

No aloitetaan ensin tuosta nimimerkistä. Sen keksin vähän ennen kuin aloittelin ensimmäistä blogiani Kotiäidin 3K. Mihanna:ssa Mi- tulee etunimeni alusta ja -hanna toisen nimeni lopusta.

No jos tässä ensin kerron tuon Kotiäidin 3K-nimen synnyn ja tarkoituksen, siinä kun on jokin juju. 3K= Kokkaus, Kasvit ja Käsityöt. Halusin blogilleni jonkin vähän ovelamman nimen kuin esim. Mihannan kortit ;) Tykkään matematiikasta, ongelmista ja älyllisistä haaasteista, joten tuo 3K sopi mielestäni blogilleni nimeksi. Ja Kotiäiti siksi, kun olen kotiäiti, en pelkästään vain "fyysisesti", mutta myös henkisesti, sydämeltäni olen kotiäiti. Koen äitiyden elämäntehtävänäni ja tarkoituksenani.

Tämän askartelublogin nimeä en paljon miettinyt ja se onkin mielestäni tosi tylsä ja olen ajatellut josko sen vaihtaisin. Kuitenkin nimi Mihanna siinä tulee säilymään, koska se on tullut vahvasti omaksi nimeksi täällä blogistaniassa ja sittemmin myös toiminimenäni. Aluksihan täällä olikin vain kortteja, enkä uskaltanut uskoa, että osaisin tehdä muutakin, vaikka halu oppia olikin suuri. Ja nyt olenkin huomannut, että minä osaan!

Minä haastan samaan Tatsi/Hetan, Tanjuskan ja AnneHelenan.