Muutamat tilasivat minulta näitä seisovia korttipohjia ja nyt on tullut pari ihmettelyä, että miten ne saa seisoviksi! Yritänpä tässä selvittää asiaa. Kyllä minä itsekin näitä aikani kääntelin ja vääntelin, ennenkuin loksahti.

527779.jpg

Pohjissahan on valmiit nuuttaukset (taitokset) ja niiden mukaisesti käännetään. Jos on tuollainen taittoluu, kuten mulla kuvassa, niin sillä on hyvä pyyhkäistä nuo taitteet pysyviksi. Jos ei ole taittoluuta, niin esim. viivotin käy tähän myös.  Ensin siis viistoon molemmilta puolilta.

527780.jpg

Sitten alaosa nostetaan ylös etupuolelle.

527781.jpg

Taitetaan tuosta tuolleen... onpas vaikea löytää oikeita ja järkeviä termejä..;)

527783.jpg

Sitten tehdään tolleen... Eikös ole hyvä kuvakulma? Mies seisoi takanani, kamera mun edessä ja miehen kädet mun molemmin puolin. ;)

527785.jpg

Tuohon alakolmioon olen laittanut kaksipuoleista teippiä, jotta pysyy kiinni alustassa ja seisoo!

527765.jpg

Tämän näköinen siitä sitten pitäisi tulla!