Nyt on kyllä niin värikäs kausi itsellä menossa, kuten korteistakin huomaa. Oon nyt ihan hulluna kukkiin, nappeihin ja nauhoihin... varsinkin tuohon ihanaan pilkkunauhaan! Niin ja ihaniin papereihin.

Ensin iloisia isoja tyttöjä...

1416565.jpg

1416575.jpg

1416577.jpg

ja sitten vähän nuorempia tyttöjä...

1416567.jpg

1416569.jpg

ja vielä vähän nuorempia...

1416571.jpg

1416581.jpg

Kirjaimet olen tehnyt BigShotilla Sizzix:in Cat´n`Mouse-aakkosilla. Paperit olen tilannut Englannista, kukkien keskellä olevat helmet ovat tarrahelmiä ja pilkkunauhaa kuutta eri väriä on mulla itselläni myynnissä. Huuto.netissä sitä löytyy mulla semmosena pakettina, missä jokaista väriä puoli metriä, mutta jos haluat muuten, niin ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] . Kannattaa käydä aina välillä katsomassa noita huutokohteitani, sillä lisäilen sinne koko ajan jotain sitä mukaa kun kerkeän. Huutokohteeni löydät täältä.