Tänään tuli viimeinen paketti SAY:ltani ja sisälsi paljon kaikkea ihanaa ja myös SAY:ni itse tekemää, mikä ilahdutti minua kovasti!

Aivan uskomaton juttu kävi, mutta viime metreillä ennen SAY:n paljastumista, minä keksin ihan sattumalta, kuka hän on! Lueskellessani askartelublogeja, useammassakin blogissa mainittiin Heta ja sammakko. Yhdestä linkistä sitten menin katsomaan, että mikä juttu tämä nyt oikein on. Blogi kertoi ihanasta projektista, jossa vanhasta navetasta tehtiin askartelu- ja lahjatavarakauppa. Koska salaa itsekin olen samantapaisesta kaupasta haaveillut, niin tietysti kiinnosti kovasti ja luin samalla istumalla koko blogin läpi. En silloin vielä edes tiennyt, että kuka tämä Heta oikein on. Sitten nukkumaan ruvetessa päähäni yhtäkkiä pälkähti, että SAY:ni mainitsi viime kirjeessään jotain kiireistä ja, että minullekin asia sitten selviää, kun hän paljastuu. Heti aamulla aloin tehdä tarkempaa salapoliisityötä ja löysin Hetan toisen blogin, jossa olen ehkä joskus satunnaisesti käynytkin. Blogista huomasin, että ei vielä kerrottu kenen SAY hän oli ollut ja että hänellä on teini-ikäisiä poikia (eka paketissa sain manga-3D-kuvia ja silloin mainitsit, että teidän nuoriso niistä pitää). Näiden perusteella siis päättelin, että olin löytänyt vahingossa oman SAY:ni ja niinpä kävin vielä jättämässä kommentin Heta ja sammakko-blogiin, ikäänkuin "todisteeksi". SAY:ni jättikin kommentin minulle, että olin vieraillut hänen blogissaan ja silloin olin ihan varma asiasta!

Tämän pitkän sepustuksen jälkeen siis lyhyesti: ihana SAY:ni, joka minua on kuluneen reilun ;) kolmen kuukauden ajan ilahduttanut ja jännityksessä pitänyt, oli Tatsi eli Heta. TUHANNET KIITOKSET SINULLE TATSI KAIKISTA IHANISTA YLLÄTYKSISTÄ!

Niin ja tässä kuvaa viimeisestä paketista:

712024.jpg

Paketista löytyi huovutettu kirjanmerkki, atc-kortteja, kuumaliimapistoolilla sulatettavia sinettilakkapötköjä (etten polta taloa) sekä iso kasa Sizzix-laitteella leikattuja kuvioita. Ja vähän mainostarroja ja -lappuja askartelukaupasta. Täytyy kyllä tulla joskus käymään, jos käydään Turun lähistöllä. Niin ja aikeissasi on ilmeisesti avata myös nettikauppa syksyllä, joten sitä kautta sitten ainakin pääsee asioimaan. :) Kovasti vain onnea ja menestystä kaupallesi!

Minulla on kuumaliimapistooli, joten pitää ruveta heti kohta testailemaan tuota sinettilakkaa! Mainio juttu! Ja toivoinkin, että lähettäisit minulle noita sizzix-kuvioita, kun näyttivät niin kivalta blogissasi ja muidenkin blogeissa niitä oli. 

712028.jpg

Tässä vielä lähikuvaa noista atc-korteista. Kaunis neljän kortin sarja aiheella "Greece".

Voi nyt tämä SAY on sitten ohi, ainakin melkein... itse vielä valmistelen viimeistä lähetystä ja paljastumista ja vähän jotain muutakin... ;) Oikein mukavat 3 kuukautta on ollut ja elokuussa sitten alkaa SAY 3. Kiitos Tatsi ja kiitos sayemo Ansku!