Kauheat joulukiireet päällä! Joulukortteja olen tehnyt urakalla viime torstaista asti, tällä hetkellä valmiita kortteja alun toistasataa. Lauantaina tein vaihtelun vuoksi decoupagea, kun tilaustakin oli. Tällaisia mm. syntyi.

1040540.jpg

Leikkuulautoja vaikka keittiöön seinätauluiksi. Krakleeraus näyttää kuvassa jotenkin oudolta, ei ole noin tiheän näköinen. Leikkuulaudan koko on n. 14x28cm.

1040544.jpg

Enkelipeili. Maalasin puisen peilinkehyksen vaaleansiniseksi ja lakkasin siihen enkeleitä.

Yhdestä työstä laitan kuvan myöhemmin, mutta alla vielä muutama vanhempi työ, joita en ole aikaisemmin saanut tänne laitettua.

939573.jpg

Appiukolle tein syyskuussa 60-vuotislahjaksi autokellon, automies kun on.

1040538.jpg

Lomalta kotiin tullessa oli tullut kiitoskortti ja lapsille pikkukirja ja nameja Suklis74:lta, jolle olin SAY. Kiitos niistä Suklis74! Omalle SAY:lleni on vielä(kin) kiitoslahja laittamatta, mutta kyllä minä tässä vielä joku päivä sen saan laitettua! Muutenkin vähän kaikki hommat mulla nyt venyy, kun on kaikenlaista muutosta ja hässäkkää tässä ollut. En nyt osallistu mihinkään vaihtoihin tai muihinkaan juttuihin, koska ei aika yksinkertaisesti riitä. Sähköpostinkin kanssa olen välillä ihan sekaisin, enkä muista mihin olen vastannut ja mihin en, joten jos ei vastausta ala pariin päivään kuulumaan, niin huudelkaa perään! Kiertoviesteihin ja meemeihin en nyt vastaa ollenkaan. Pakko jotain jättää pois, että kerkeää jossain välissä vähän nukkuakin.

Ihanaa marraskuuta kaikille! Joko jossain on lunta? Meillä ei. :(

:) Mihanna